Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
 Forum
¤  Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Klub Fantastyki Maskon
"Jesteście starsi niż FANTASTYKA" - Maciej Parowski
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
od czego lepiej zacząć
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
od czego lepiej zacząć
Autor Wiadomość
aether




Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z podrozy

PostWysłany: Pią 20:49, 22 Kwi 2011    Temat postu:
 
Ja proponowałbym zaś raczej systemy storytellingowe, szczególnie Wampira (ed.2) lub Wilkołaka.
Zaletą jest to, że mechanika jest umowna, ale nie bezsensowna.

D&D chyba bym odradzał (mam pół regału róznych podręczników, a w każdym jakieś zasady - gra moze sprowadzić się do kłótni o współczynniki).

Powrót do góry Zobacz profil autora
Heos
Maskończyk



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:06, 22 Kwi 2011    Temat postu:
 
Cytat:

D&D chyba bym odradzał (mam pół regału róznych podręczników, a w każdym jakieś zasady - gra moze sprowadzić się do kłótni o współczynniki).


Stad zasada, że w trakcie rozgrywki gracze nie kłócą się z MG o mechanikę. Jedynie po sesji lub w trakcie przerwy można wymienić uwagi. Jak do tej pory sprawdza się dobrze.

Co do D&D, mówimy o 4.0, które wiele spraw związanych z mechaniką uprościło i mechanika jest naprawdę dobra.

Co do storytellingu, wszystko można storytellingować - to zależy wyłącznie od MG na ile wciska mechanikę a na ile stosuje złotą zasadę.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy