Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
 Forum
¤  Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Klub Fantastyki Maskon
"Jesteście starsi niż FANTASTYKA" - Maciej Parowski
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
20.02.2010 Gdańsk - gra terenowa i LARP

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Konwenty Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
20.02.2010 Gdańsk - gra terenowa i LARP
Autor Wiadomość
Shaman




Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

PostWysłany: Nie 21:21, 31 Sty 2010    Temat postu: 20.02.2010 Gdańsk - gra terenowa i LARP
 
Witam po przerwie w nadawaniu, przepraszam, jeśli pomyliłem działy, ale z racji obecności dwóch imprez jednego dnia pozwoliłem sobie potraktować to w kategorii spotkania z fantastyką.

W SOBOTĘ, 20.02.2010, odbędzie się gra terenowa Zardzewiałego Topora w klimacie... Warcrafta!

Jako, że tej nie organizuję, a przekręcić nie chcę, odsyłam do stosownego opisu:

[link widoczny dla zalogowanych]



[center][link widoczny dla zalogowanych]
[/center]
Cytat:


- Zaiste, prawiście, Baudwinie. Odkąd Mag znikł był, Glastonbury stało się cieniem Królestwa.
- Dziwicie się, Rodericku? Miło... tfu, mściwy pan przed nikim już nie czuje respektu i nijakich nie zna granic. Merlinowa to głowa stworzyła wielki pokój z Piktami, którego brak nam teraz tak doskwiera. I nie kto inny, jak Merlin leśne duchy potrafił ułagodzić. A teraz co? Powiadają, na czterech, co do Mglistej Puszczy na łowy wyruszą, jeden jeno wraca.
- Nie gadajcie byle czego, waszmościowie. Gdy Mglista po nas konary wyciąga, jedynie słusznem było pod Krzyż się schronić...
- Nie inaczej, hrabio. Jeno by Krzyż stawiać, nie trza było od razu puszcz wycinać a obelisków zwalać. Jaki tego efekt, sami wiecie. Powiadają, w opactwie chłodno...
- Dość krotochwil. W młodych nadzieja, i w opamiętaniu królewskiem. Inaczej gorze nam.



Kraina podupada - i choć wielu chciałoby ją wesprzeć, brak ramion na tyle silnych, by ją udźwignęły. A ci, którzy wydają się najgodniejsi, szkodzą sobie wzajemnie.
Król wraz z rycerstwem chroni się w murach opactwa. Tu czuje się względnie bezpieczny, bo najeżdżający kraj dzicy Piktowie nie chcą ryzykować zatargu z kapłanami Chrystusa.

Czarę goryczy dla tradycjonalistów przepełnił cieśla - okrawając Okrągły Stół na wzór londyński, w czworobok.



Motyw przewodni: mit arturiański
Czas gry: 20.02.2010, godz. 17.30-23.00
Miejsce gry: Klub Osiedlowy Maciuś I, ul. Opolska 2, Gdańsk-Przymorze
[link widoczny dla zalogowanych]
Składka: 3 zł. Bo na pewno w końcu coś zniszczymy.


Czas akcji: zima 464 r.
Miejsce akcji: opactwo Glastonbury
Stroje: Zbliżone do epoki, mile widziane rycerskie.



To już trzeci LARP (po Odisseionie i Bismillah) z serii Autostopem przez Geszychtę. Co 4-5 tygodni dokonujemy wspólnie obrazoburczej operacji na otwartym micie bądź wydarzeniu historycznym.

Już wkrótce więcej o rolach. Serdecznie zapraszam do udziału.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Konwenty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy