Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
 Forum
¤  Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Klub Fantastyki Maskon
"Jesteście starsi niż FANTASTYKA" - Maciej Parowski
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Magią i Mieczem (system autorstwa mego)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Magią i Mieczem (system autorstwa mego)
Autor Wiadomość
Wielki Mistrz




Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 23:00, 12 Sty 2012    Temat postu: Magią i Mieczem (system autorstwa mego)
 
No więc jest to mój system autorski który jest zlepkiem kilku gier, książek i masy moich własnych pomysłów. ogólnie świat jest podzielony na 6 królestw, które każde zamieszkuje jedna rasa
państwa Świętego Przymierza:
Ahina Sohul - człowieki
Państwo Zakonu Paladynów - Elfy Wysokiego Rodu
Nadir - Krasnoludy
Państwa Układu Faiera Hallen
Faier Hallen - Elfy Leśne
Zorza - Serafie
W-py Księżycowe - Unrungi (tak rase wymyślona przezemnie Laughing )
W grze chodzi o to aby przyłaczyć się do jednego ze stronnictw i doprowadzenia do sojuszu z drugim w obliczu państwa zła (Królestwa Deszczu i Nocy) gdzie czarnoksiężnicy / nekromańci przywołują do życia gobliny i inne stwory.
żywioły
woda powietrze
ogień
ziemia
ether (duchy i cienie)
moc (magowie i magiczne ruiny / kurhany)
wszelkie pytania pisać tutaj.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Inalian




Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:02, 13 Sty 2012    Temat postu:
 
To może ja zacznę. Jako że też tworze system i musiałem sam sobie odpowiedzieć na kilka pytań.

Dlaczego tworzysz system?
Dlaczego gracze mają chcieć grać w to zamiast w coś popularnego np D&D, Warhammer, Wampir?
Jaki charakter ma mieć rozgrywka np HnS, dworskie intrygi, dungeon crawling?
Jeśli będzie mechanika to jaka, twoja wlasną czy oparta na innym systemie?

To tak na sam początek.
Ogólnie wypadało by napisać coś więcej. Szczególnie o rozgrywce bo na razie pomysł pasuje bardziej do planszówki.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klub Fantastyki Maskon Strona Główna -> Gry RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy